Üzemeltető: Blogger.

Korábbi bejegyzések

Labels

Find Us On Facebook

Labels

Random Posts

Social Share

Events

Popular Posts

Recent comments

Random Posts

?max-results=10">More
');
    ?orderby=published&alt=json-in-script&callback=mythumb\"><\/script>");
?max-results=10">More');
?orderby=published&alt=json-in-script&callback=mythumb1\"><\/script>");
Emma Watson

Emma naplója


"Hello mindenki,

Újra visszatértem az egyetemre, miután a januáromat azzal töltöttem, hogy a „Harry Potter és a Halál ereklyéi“-hez minél több jelenetet leforgassak. Egyszerűen csodálatos, hogy újra itt vagyok, minden barátomat újra láthatom – és természetesen az is csodás, hogy újra visszatértem a tanuláshoz! Köszönöm a támogatásotokat és a bátorító szavakat a People Tree kollekciómról, valóban idegőrlő volt, de olyan boldog vagyok, hogy ezt ilyen jól elfogadták és reménykedhetünk abban, hogy ezzel majd elkezdhetünk valamit megváltoztatni.

Sok Szeretettel, Emma"

About Grácia Roxfort

0 coment�rios:

Megjegyzés küldése

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

Popular Posts

Most Popular