Üzemeltető: Blogger.

Korábbi bejegyzések

Labels

Find Us On Facebook

Labels

Random Posts

Social Share

Events

Popular Posts

Recent comments

Random Posts

?max-results=10">More
');
    ?orderby=published&alt=json-in-script&callback=mythumb\"><\/script>");
?max-results=10">More');
?orderby=published&alt=json-in-script&callback=mythumb1\"><\/script>");
Daniel Radcliffe

Daniel Radcliffe visszamenne a jövőbe

A Harry Potter filmek sztárja elárulta, hogy legszívesebben a Vissza a jövőbe remake-jében játszana.

Daniel Radcliffe szívesen eljátszaná Michael J. Fox egyik leghíresebb szerepét, Marty McFly-t. A Harry Potter filmek sztárja elárulta, hogy ha valaha feldolgoznák a Vissza a jövőbe című filmet, azonnal jelentkezne a főszerepre.

A 22 éves híresség elmondta – „Ha lenne egy Vissza a jövőbe remake, benne lennék. El tudom magam képzelni, mint Michael J. Fox. Én is alacsony vagyok és hiperaktív.”

A Potter Saga végeztével a fiatal brit már több felkérést is kapott, és a színpadon is bizonyíthatta tehetségét. A rengeteg gyerekszínésszel készített film pedig egy olyan vonást is kihozott belőle, amire ő maga sem számított, mindig védelmezi a nála fiatalabbakat.

„Mindig nagyon óvtam a gyerekeket a forgatásokon, biztosan a saját tapasztalataim miatt. Nagyon jól éreztem magam az első filmek munkái közben, és a csodás emlékek miatt biztos akartam lenni abban, hogy ők is ilyen jól érzik majd magukat. A fekete ruhás nőben a saját keresztfiammal játszottam együtt, szóval ott megvolt a kémia, hiszen egész életében ismert engem. Elképesztően kedves volt és nagyon jól játszott.”

About Grácia Roxfort

0 coment�rios:

Megjegyzés küldése

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

Popular Posts

Most Popular