Üzemeltető: Blogger.

Korábbi bejegyzések

Labels

Find Us On Facebook

Labels

Random Posts

Social Share

Events

Popular Posts

Recent comments

Random Posts

?max-results=10">More
');
    ?orderby=published&alt=json-in-script&callback=mythumb\"><\/script>");
?max-results=10">More');
?orderby=published&alt=json-in-script&callback=mythumb1\"><\/script>");
Daniel Radcliffe

Extrém betegségben szenved Harry Potter

Daniel Radcliffe-et egy egészen ritka és gyötrelmes fejfájás kínozza. 

 A Harry Potter sztárja kénytelen volt lemondani egy sor feladatról az év első felében, mivel a fájdalom olyan extrém méreteket öltött, hogy külön orvosi segítségre volt szüksége. Egy olyan speciális fejfájásfajtát diagnosztizáltak nála, mely csak a fej egyik oldalát érinti, s melyben mindössze a fejfájós lakosság egy százaléka szenved. 

 "A kellős közepén voltam épp egy ilyen rohamnak. Ez amilyen ritka, épp oly fájdalmas is egyben. Mellette a migrén egy egészen szelíd kis bizsergésnek tűnik. Először azt hittem, én vagyok csak túl puhány. Aztán mikor már a 12. erős fájdalomcsillapítót vettem be egyik nap, elgondolkoztam rajta, vajon miért fáj még midig a fejem?" - mesélte a történtekről a The Independent magazinnak Radcliffe.

About Grácia Roxfort

0 coment�rios:

Megjegyzés küldése

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

Popular Posts

Most Popular