2010. április 3., szombat

Újabb bőrt húznak le Harry Potterről

Mindig van új a nap alatt - gondolhatja a Harry Potter könyveket terjesztő Bloomsbury kiadó. A tervek szerint ugyanis nyáron az egész sorozatot kiadják újra, megújult borítóval.

A Bloomsbury-nek valóban minden szalmaszálat meg kell ragadnia, hiszen tavaly 35%-kal csökkent nyeresége 2008-hoz képest. A menedzsment azonban töretlenül optimista, és több bőrt is le szeretne még húzni a világ egyik legsikeresebb könyvsorozatáról.

A digitális formátumban például komoly potenciált látnak, de nem csak az egyre népszerűbb ekönyvek felé nyitnak, hanem olyan új -és várhatóan sikeres- formátumot is megcéloznak, mint az Apple iPad-je. A kiadó digitális könyveinek iPad-re optimalizált változatát a hétvégén kezdik el árulni az Egyesült Államokban.

A Harry Potter könyvek új kiadásával azokat célozzák meg, akik korábban nem olvasták a kis varázsló kalandjait, például azért, mert még túl fiatalok voltak a regényhez. A kiadó a gyűjtőkre és a fanatikus rajongókra is számít, akik a mai napig komoly vásárlói potenciált jelentenek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése