Üzemeltető: Blogger.

Korábbi bejegyzések

Labels

Find Us On Facebook

Labels

Random Posts

Social Share

Events

Popular Posts

Recent comments

Random Posts

?max-results=10">More
');
    ?orderby=published&alt=json-in-script&callback=mythumb\"><\/script>");
?max-results=10">More');
?orderby=published&alt=json-in-script&callback=mythumb1\"><\/script>");
Daniel Radcliffe

Daniel Radcliffe élvezi, hogy melegnek nézik


Daniel Radcliffe élvezi, hogy melegnek nézik, és rendszeresen megkéri meleg barátait, nézzék át a meleghonlapokat róla szóló pletykák után kutatva -- olvasható az MTI hírei között.

A 19 éves színész elmondta, idegenek mindig homoszexuálisnak nézik a személyisége miatt, de őt egyáltalán nem zavarja - olvasható az imdb.com internetes oldalon.

"Ez csodálatos. Egész életemben homoszexuálisok között forogtam, talán ezért sugárzok én is valamit ebből, és vannak, akik azt hiszik, az is vagyok, és ezzel nincsen semmi baj" - mondta.

"Hadd találgassanak! Én nem olvasok blogokat és nem chatelek, de a barátaim odavannak ezekért, és úgy tűnik, valamelyikük azt írta valahol: ,Daniel Radcliffe meleg. Olyan meleg képe van" - tette hozzá.


Forrás: 168óra.hu

About Grácia Roxfort

1 coment�rios:

  1. Nos, ez elég morbidnak hangzik. Én nem lennék büszke rá a helyében, bár lehet, hogy ez csak az én véleményem. :S

    VálaszTörlés

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

Popular Posts

Most Popular