Üzemeltető: Blogger.

Korábbi bejegyzések

Labels

Find Us On Facebook

Labels

Random Posts

Social Share

Events

Popular Posts

Recent comments

Random Posts

?max-results=10">More
');
    ?orderby=published&alt=json-in-script&callback=mythumb\"><\/script>");
?max-results=10">More');
?orderby=published&alt=json-in-script&callback=mythumb1\"><\/script>");
Emma Watson

Fiúvá változtatta magát Emma Watson


Alig lehet ráismerni a Harry Potter filmek bájos arcú Hermione varázslókisasszonyára. Emma Watson színésznő fiút csinált magából.

VÁLTOZÁS - A napokban kapták lencsevégre Emma Watson színésznőt új külsejével. A 20 éves sztár egyszerű farmert és kardigánt viselt, ám a legmeglepőbb rajta a frizurája volt. Azt ugyanis rövidre nyíratta.

– Rengeteg dolgot elszalasztottam, amin egy tinédzser keresztülmegy. Tizenhat éves koromtól kezdve vágytam egy fiús frizurára. És mostanra tudtam megvalósítani ezt a vágyamat – mesélte Emma, aki gyermekkora szerepel a Harry Potter filmekben, ahol hosszú hajjal látható.

De megunta a frizuráját.

– Bementem a fodrászszalonba, és elmondtam, mit akarok. A fodrászom csodálkozott, hogy ilyen nyugodt vagyok, elmondása szerint a legtöbb nő sírni kezd vagy sokkot kap, ha meg kell válnia a hajától. De én nyugodt voltam. Tudtam mit akarok, és tudtam, hogy mindenkinek meg lesz erről a véleménye. És őszintén szólva nem érdekel, amikor az emberek azt mondják: Jézusom, ez szörnyű, úgy néz ki, mint egy fiú!

About Grácia Roxfort

1 coment�rios:

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

Popular Posts

Most Popular