Üzemeltető: Blogger.

Korábbi bejegyzések

Labels

Find Us On Facebook

Labels

Random Posts

Social Share

Events

Popular Posts

Recent comments

Random Posts

?max-results=10">More
');
    ?orderby=published&alt=json-in-script&callback=mythumb\"><\/script>");
?max-results=10">More');
?orderby=published&alt=json-in-script&callback=mythumb1\"><\/script>");
Emma Watson

Emma Watson minden férfit másképp szeret

Színészként és nőként is érett lett Emma Watson. A hajdani kis Hermione a Hello! magazinnak elmondta: összebútorozik új barátjával, Johnny Simmonsszal, s komoly szerepekre vágyik.

VALLOMÁS Emma Watson alig múlt huszonegy éves, mégis a legjobban kereső britek között van, nevét a Harry Potter-filmek után az egész világon ismerik, ő mégis visszaült az iskolapadba, az Oxfordi Egyetemen tanul irodalmat.

– Azért tartom nagyon fontosnak az egyetemet, mert sokan cukkoltak azzal, hogy mivel híres és szép vagyok, nekem másra már nincs is szükségen. Én azonban nem szeretem, ha csak ezt értékelik bennem. Azért is szerettem Hermione szerepét, mert nemcsak helyes lány, hanem igazi hősnő. Eszes, talpraesett, bátor, megtiszteltetés, hogy eljátszhattam – mondta a színésznő, aki ennek ellenére nem bánja, hogy vége a Potter-korszaknak, mert már másfajta szerepekre vágyik.
– Azt hiszem, Shakespeare egyik romantikus hősnője a szerepálmom, Júliát vagy Opheliát szeretném eljátszani egyszer – mondta Emma a Hello! magazinnak, amelynek magánéletéről is nyilatkozott.

Watson számára egy férfiban az a legfontosabb, hogy kedves kisugárzása legyen. Ezt – úgy tűnik – mostanában a huszonnégy éves amerikai színész, Johnny Simmonsban találta meg, akivel egy forgatáson találkozott. Állítólag hamarosan össze is bútoroznak Nagy- Britanniában.

– Javíthatatlan romantikus vagyok, sokak szerint ez ciki, de engem nem zavar. Szerintem a romantika, az álmodozás jó dolog. Mindenkit másképp szerettem eddig az életemben. Szerintem nincs két egyforma szerelem, s ez így is van jól – mondta a színésznő, aki hamarosan két filmben is feltűnik, sőt a pletykák szerint jó eséllyel pályázik a Nyomorultak új filmváltozatának főszerepére is.

About Grácia Roxfort

0 coment�rios:

Megjegyzés küldése

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

Popular Posts

Most Popular