Üzemeltető: Blogger.

Korábbi bejegyzések

Labels

Find Us On Facebook

Labels

Random Posts

Social Share

Events

Popular Posts

Recent comments

Random Posts

?max-results=10">More
');
    ?orderby=published&alt=json-in-script&callback=mythumb\"><\/script>");
?max-results=10">More');
?orderby=published&alt=json-in-script&callback=mythumb1\"><\/script>");
Érdekesség

Terry Gilliam túlságosan akarta Harry Pottert

Az egykori Monty Python tag már bánja, hogy tárgyalni kezdett az első Harry Potter filmről a stúdióval.

Terry Gilliam, a legendás rendező nagyon megbánta, hogy tárgyalásokba kezdett az első Harry Potter filmről. A direktor volt a könyvsorozat írójának elsőszámú választása, éppen ezért nagyon beleélte magát a lehetőségbe.

Az egykori Monty Python tagot szerette volna az író, J.K. Rowling a rendezői székben látni. 2000-ben ő forgathatta volna le az első részt, A bölcsek kövét, és el is utazott ennek érdekében a Warner Bros. vezetőihez Los Angelesbe. Gilliam azonban meg van róla győződve, hogy soha nem alkalmazták volna őt, mégis teljesen beleélte magát, és ezek után nagy veszteségként élte meg, hogy nem ő kapta meg a feladatot.

„J.K. Rowling és David Heyman, a producer, engem akart. Én voltam az elsőszámú választásuk, de tudtam, hogy a stúdió soha nem engem választana, mert ők biztosra akartak menni. Olyan kellett nekik, aki azt teszi, amit ők akarnak.

De kaptam egy ingyen utat első osztályon L.A.-be, így egy csomó másik munkát elvégezhettem, és találkozhattam a stúdió vezetőjével. De bele is betegedtem abba, ami ott történt. Úgy mentem oda, hogy tudtam, soha nem kaphatom meg ezt a munkát, de hagynom kellett magam.

De ahogy arról beszéltünk, hogy mit kezdenék a filmmel, és nagyon izgatott lettem. Aztán kisétáltam, a munka nélkül. Másfél órán át száguldoztam utána a Mulholland Drive-on és ordítoztam, amiért hagytam, hogy ennyire magával ragadjon a film.” – emlékezett vissza Terry.

About Grácia Roxfort

0 coment�rios:

Megjegyzés küldése

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

Popular Posts

Most Popular