Üzemeltető: Blogger.

Korábbi bejegyzések

Labels

Find Us On Facebook

Labels

Random Posts

Social Share

Events

Popular Posts

Recent comments

Random Posts

?max-results=10">More
');
    ?orderby=published&alt=json-in-script&callback=mythumb\"><\/script>");
?max-results=10">More');
?orderby=published&alt=json-in-script&callback=mythumb1\"><\/script>");
Érdekesség

Megnyitják a Harry Potter filmek stúdióit a rajongók előtt


A Warner Brothers filmstúdió bejelentette, hogy a rajongók számára megnyitják a Harry Potter filmek stúdióját 2012. március 31-én.


A kiállítás a Warner Bros Studio Tour London - The Making of Harry Potter címet kapta, s a rajongók előtt megnyitnak számos forgatási helyszínt, többek között a nagytermet, Dumbledore professzor irodáját, és a Privet Drive 4.-et, de látható lesz még a Mágiaügyi Minisztérium, a Griffendél közös helyisége, a bájitaltan tanterem, és a Weasley család konyhája is.

Daniel Radcliffe szerint:
„Ezek a helyszínek csodálatosak egy gyereknek, nagyon klassz volt itt felnőni. A látogatók el fognak ámulni, ha meglátják, milyen helyeken dolgoztunk tíz éven keresztül.”

Ennek ellenére nem volt könnyű élete Danielnek és két kollégájának, de szerinte egy másik felkapott angol sztárnak még nehezebb.
„Szerintem Robert Pattinsonnak sokkal több dologgal kell megbirkóznia, mint nekem. Az én hírnevemnek volt egy folyamatossága, volt időm megszokni. Amikor az egész Potter-hisztéria kirobbant, én folyamatosan a stúdióban voltam, és fogalmam sem volt róla, hogy mi megy odakint. Robert hirtelen lett a világ egyik leghíresebb embere. Ezzel sokkal nehezebb megbirkózni.” – nyilatkozta Radcliffe az Access Hollywoodnak.

About Grácia Roxfort

0 coment�rios:

Megjegyzés küldése

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

Popular Posts

Most Popular