Üzemeltető: Blogger.

Korábbi bejegyzések

Labels

Find Us On Facebook

Labels

Random Posts

Social Share

Events

Popular Posts

Recent comments

Random Posts

?max-results=10">More
');
    ?orderby=published&alt=json-in-script&callback=mythumb\"><\/script>");
?max-results=10">More');
?orderby=published&alt=json-in-script&callback=mythumb1\"><\/script>");
Filmszereplő

Helena Bonham mindig jelmezben van

A Harry Potter filmek sztárja mindig ki akar fejezni valamit az öltözésével, de sokszor érzi úgy, hogy félreértik.

Helena Bonham Carter gyakran csalódik a saját öltözködésében is. A színésznő elárulta, hogy a ruháit mindig úgy választja ki, hogy azok valamilyen módon tükrözzék a hangulatát, illetve, hogy átalakulhasson általuk valami mássá. Ez azonban nem mindig sikerül neki.

A brit híresség, aki híres különleges öltözékeiről, csalódik, ha úgy látja, hogy az éppen viselt ruha nem teljesen azt fejezte ki, amit ő közvetíteni akart vele. A Éjsötét árnyék sztárjának nagyon egyedi stílusa van, amit arra is használ, hogy a hangulatait mutassa vele.

„Imádok öltözködni. Azt gondolom, hogy átalakulok ezáltal valaki mássá. Aztán meglátok egy fotót és azt mondom: én nem erre gondoltam. Az nagyon nagy csalódás. Éppen ezért nem nézem már meg magamat, hiszen az is csak én vagyok.” – mondta el Helena, aki a 2011 Golden Globe díjátadóra például felemás színű cipőben érkezett. Saját bevallása szerint ezzel az általa viselt Vivienne Westwood ruháról akarta elvonni a figyelmet, mert azt gondolta, hogy senkinek nem fog tetszeni – „Ránéztem és azt gondoltam, nem tesz majd jó benyomást, tereljük el róla a figyelmet. Legalább nálam maradt az irányítás.”

About Grácia Roxfort

0 coment�rios:

Megjegyzés küldése

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

Popular Posts

Most Popular