Üzemeltető: Blogger.

Korábbi bejegyzések

Labels

Find Us On Facebook

Labels

Random Posts

Social Share

Events

Popular Posts

Recent comments

Random Posts

?max-results=10">More
');
    ?orderby=published&alt=json-in-script&callback=mythumb\"><\/script>");
?max-results=10">More');
?orderby=published&alt=json-in-script&callback=mythumb1\"><\/script>");
Érdekesség

Két évig épült Roxfort mása

Csodálatos mesevilágot teremtett magának Regenye József. A nyugdíjas rendőr a háznál talált anyagokból megépítette magának a Harry Potter-könyv Roxfort kastélyának pontos mását.

Katonaként és rendőrként is mindig két lábbal állt a földön a 48 éves Regenye József. Ám amikor megnézte az elsô Harry Potter-filmet, magával – A varázslóiskola és az azt körülvevő környezet káprázatos – lelkesedik József. Azonnal neki is látott, hogy megmintázza Roxfortot.

– Fél évig csak a terveket készítettem. Először is megvettem az összes DVD-t, rengetegszer megnéztem a filmeket. Kiválogattam és összevágtam azokat a jeleneteket, amelyek a parkot, a kastélyt és a környezetet mutatják. Mivel a kastély összes részletét egyszerre soha nem látni, a filmek többszöri tanulmányozásával derítettem fel a helyszínt. Felülről csináltam egy skiccet, majd az épületeket külön is megrajzoltam. Arra törekedtem, hogy a tornyok, de még a sziklák is teljesen valósághűek legyenek, az utolsó ólomüveg ablakig – mutatja nagy művét József. Napi hatórás munkával két év alatt sikerült megépítenie a kastély miniatűr makettjét. Most üvegbúra alatt őrzi, úgy tervezi, még kiállításra sem viszi.

– Huszonhat éve makettezem, mindent magamtól tanultam. Én tervezem, építem és a hozzávalókat, az anyagokat is házi dolgokból szedem össze, nem makettboltból. Az elkészült munkáimat már sokszor kiállították, de egyszer a rendőrségen összetört az egyik, azóta félek kivinni a lakásból. De azt hiszem, egy kis pihenés után nekilátok A gyűrűk ura világának.ragadta a varázsvilág, főként a film helyszíne.

About Grácia Roxfort

0 coment�rios:

Megjegyzés küldése

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

Popular Posts

Most Popular